Leerdoelen

september 2023 – januari 2024

Persoonlijk leerdoel 1: Student heeft moeite met zich aan de planning te houden. Student moet dagelijks minimaal 1 tot 2 uur per dag geconcentreerd aan opdrachten zitten door zich af te sluiten met muziek/oordopjes en gefocust aan de slag te gaan om opdrachten uit te werken, zodat de deadline van januari voor het behalen van de propedeuse gehaald kan worden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een timer van een uur. Indien er meer gedaan moet worden dan neemt student een korte pauze en gaat vervolgens weer opnieuw een uur gefocust aan de slag.

Leerdoel 2: Student neemt een houding aan die past bij een HBO-V in opleiding. Dit betekent dat student actief om feedback vraagt die opgesteld zijn binnen de CanMeds rollen uit het boek Bachelor of Nursing 2020 om bewijslast te verzamelen door gebruik van het formulier 360 graden feedback. Indien 360 graden feedback niet gegeven wordt, dan maakt student een verslag en laat de feedbackgever deze ondertekenen.

Leerdoel 3: Student laat actief op de werkvloer zien wat er op school geleerd wordt. Student maakt dit kenbaar door collega’s hierover te informeren en hierin mee te nemen.

Leerdoel 4: Student onderzoekt welk verpleegkundig thema er onderzocht gaat worden. Door in overleg te gaan met collega’s en werkbegeleider om een onderwerp te bespreken en om na te gaan waar behoefte is aan verdieping. Student maakt schriftelijk verslag hiervan en laat deze ondertekenen door collega’s en/of werkbegeleider.

Leerdoel 5: Student vindt een betere balans tussen verpleegkundige zijn en student HBO-V. Student geeft voorafgaande de dienst aan wat zij die dag gaat uitvoeren voor haar opleiding. Hier neemt de student een actieve houding aan, waarbij zij van collega’s feedback ontvangt. (Samenwerkingspartner).

januari 2024 – juni 2024

Persoonlijk leerdoel 1: Student heeft moeite met zich aan de planning te houden. Student moet dagelijks minimaal 1 tot 2 uur per dag geconcentreerd aan opdrachten zitten door zich af te sluiten met muziek/oordopjes en gefocust aan de slag te gaan om opdrachten uit te werken, zodat de deadline van januari voor het behalen van de propedeuse gehaald kan worden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een timer van een uur. Indien er meer gedaan moet worden dan neemt student een korte pauze en gaat vervolgens weer opnieuw een uur gefocust aan de slag.

Leerdoel 2: Student neemt een houding aan die past bij een HBO-V in opleiding. Dit betekent dat student actief om feedback vraagt die opgesteld zijn binnen de CanMeds rollen uit het boek Bachelor of Nursing 2020 om bewijslast te verzamelen door gebruik van het formulier 360 graden feedback. Indien 360 graden feedback niet gegeven wordt, dan maakt student een verslag en laat de feedbackgever deze ondertekenen.

Leerdoel 3: Student laat actief op de werkvloer zien wat er op school geleerd wordt. Student maakt dit kenbaar door collega’s hierover te informeren en hierin mee te nemen.

Leerdoel 4: Student onderzoekt welk verpleegkundig thema er onderzocht gaat worden. Door in overleg te gaan met collega’s en werkbegeleider om een onderwerp te bespreken en om na te gaan waar behoefte is aan verdieping. Student maakt schriftelijk verslag hiervan en laat deze ondertekenen door collega’s en/of werkbegeleider.

Leerdoel 5: Student vindt een betere balans tussen verpleegkundige zijn en student HBO-V. Student geeft voorafgaande de dienst aan wat zij die dag gaat uitvoeren voor haar opleiding. Hier neemt de student een actieve houding aan, waarbij zij van collega’s feedback ontvangt. (Samenwerkingspartner).

juni 2024 – december 2024

Persoonlijk leerdoel 1: Student heeft moeite met zich aan de planning te houden. Student vraagt om begeleiding van werkbegeleider. De student heeft (wekelijkse) afspraken met werkbegeleider, zodat zij op de hoogte is van het leertraject van de student.

Leerdoel 2: Student neemt een houding aan die past bij een HBO-V in opleiding. Dit betekent dat student actief om feedback vraagt die opgesteld zijn binnen de CanMeds rollen uit het boek Bachelor of Nursing 2020 om bewijslast te verzamelen door gebruik van het formulier 360 graden feedback. Indien 360 graden feedback niet gegeven wordt, dan maakt student een verslag en laat de feedbackgever deze ondertekenen.

Leerdoel 3: Student laat actief op de werkvloer zien wat er op school geleerd wordt. Student maakt dit kenbaar door collega’s hierover te informeren en hierin mee te nemen.

Leerdoel 4: Student onderzoekt welk verpleegkundig thema er onderzocht gaat worden. Door in overleg te gaan met collega’s en werkbegeleider om een onderwerp te bespreken en om na te gaan waar behoefte is aan verdieping. Student maakt schriftelijk verslag hiervan en laat deze ondertekenen door collega’s en/of werkbegeleider.

Leerdoel 5: Student vindt een betere balans tussen verpleegkundige zijn en student HBO-V. Student geeft voorafgaande de dienst aan wat zij die dag gaat uitvoeren voor haar opleiding. Hier neemt de student een actieve houding aan, waarbij zij van collega’s feedback ontvangt (Samenwerkingspartner).

Leerdoel 6: Student loopt stage in de periode van oktober tot december op een andere locatie, student neemt de coachende taak op zich door het team te begeleiden, knelpunten te signaleren en deze te bespreken in het team.
De student richt zich op de rol van organisator, communicator en samenwerkingspartner tijdens haar stageperiode. In deze periode laat zij verschillende competenties uit deze rollen zien binnen het team en houdt zij de werkbegeleider op de hoogte van de waarnemingen.